Om børnehaven

Beliggenhed

Den Frie Børnehave er en lille hyggelig selvejende institution med ca. 45 børn beliggende i den østlige del af Ringsted bymidte. Vi har børn fra to år og frem til de skal starte i skole. Vi er en gruppe uhøjtidige medarbejdere på 9 -10 faste ansatte, som trives i det lille og nære miljø, hvor vi vægter fællesskabet og god trivsel både for børn og  voksne højt. Vi er her for at give det enkelte barn  - alle børnene den allerbedste dag - hver dag.

Det er vores intention at med vores glæde, motivation, faglige kvalifikationer og humor  - der kommer vi langt.

Børnehavens fysiske varetegn er det store skib på legepladsen, der signalerer "en robust ramme i det store univers"- vi arbejder for det frie initiativ under ansvar.

Hvil på turen